Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

NHA.BE
NHA.BE
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 400 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een toffe hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

Het was leuk om persoonlijk telefonisch gecontacteerd te worden, nadat ik een gratis les opgevraagd had. Ook dat ik vrijblijvend gedurende een paar weken de cursus kon doornemen, heeft mijn beslissing om in te tekenen voor deze opleiding alleen maar bespoedigd.
Ik ben aan les 8 en vond het tot nu zeer interessant. Ik hoop snel aan de volgende lessen te kunnen beginnen.
zeer goed contact, leermateriaal snel geleverd
Omwille van volledigheid is het soms moeilijk de bomen in het bos te zien staan. Misschien meer benadrukken wat meer en minder belangrijk is in deze cursus filosofie. Toch zeer boeiend en blijft mijn interesse aanmoedigen.
- Goede introductie van de cursus, zodat men weet waaraan men begint.
- Duidelijke prijzen.
- Eigen tempo (heel belangrijk, voor mij).
Ze helpen je drek als je vragen hebt
En ze zijn vriendelijk !
Thumbs up
Ik ben heel tevreden over NHA. Ik had 2 keer heel vriendelijke mensen aan de telefoon. Ze losten het feit dat ik in Duitsland woon heel goed op, naar hier versturen was geen probleem.
Algemeen tevreden. Pas een maandje bezig. Praktijklessen zouden ook handig zijn.
positief